Kesäteatterimatka Mikkeliin 27.7.

• Aika
  • Järjestäjä Etelä-Karjalan keliakiayhdistys
  • Paikka Savilahdenkatu 11, 50100 Mikkeli

Mika Laakso on ammattitaitoinen eroterapeutti, jolla on yksi perustavanlaatuinen ongelma. Vaikka hän auttaa työkseen ihmisiä pääsemään eroon jos jonkinmoisista asioista, hän itse ei tunnu pääsevän eroon yhtään mistään. Terapeutti päättää ottaa itseään niskasta kiinni ja hankkiutua kerralla eroon aivan kaikesta.

Helppo ero -näytös alkaa kello 14. Linja-autokuljetus Imatra - Joutseno - Lappeenranta - Mikkeli. Aikataulu tarkentuu lähempänä.

Jäsenet 50 euroa, ei-jäsenet 60 euroa, sisältää kuljetuksen ja pääsylipun. Paikkoja on rajattu määrä ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Sitovat ilmoittautumiset 20.6. mennessä verkkosivuilla olevan ilmoittautumislomakkeen kautta tai sähköpostilla osoitteeseen ekarjalan.keliakiayhdistys@gmail.com.