Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ravitsemisalan ammattilaisten webinaarit eli verkkoluennot

Keliakialiitto järjestää hotelli-, ravintola- ja cateringalan ammattilaisille maksuttomia koulutuksia verkossa. Vuoden 2023 aikana järjestetään kuusi verkkoluentoa eli webinaaria.

Webinaareihin pitää ilmoittautua viimeistään webinaaripäivänä kello 10 mennessä. Webinaarit tallennetaan ja tallennelinkki lähetetään sähköpostilla jokaiselle webinaariin iloittautuneelle. Tallenne on linkin kautta katsottavissa kolmen viikon ajan. Näin voit katsoa webinaarin itsellesi sopivana ajankohtana webinaarin jälkeen, jos webinaarin esitysaika ei sovi sinulle. Linkin kautta webinaarin voi myös näyttää työkaverille tai esimerkiksi alan opiskelijoille. Webinaarit ovat maksuttomia.

Webinaarit alkavat klo 16 ja ne kestävät noin 50 minuuttia. Asiantuntijoiden osuuteen on varattu 30–40 minuuttia, jonka jälkeen on aikaa vastata osallistujien lähettämiin kysymyksiin. Kysymyksiä kulloinkin aiheena olevasta teemasta voi esittää etukäteen ilmoittautumislomakkeella sekä webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta. Etukäteiskysymyksiin, jotka on esitetty noin viikkoa ennen webinaaria, pyritään vastaamaan. Webinaareissa voi olla mukana myös kaupallista yhteistyötä.

Webinaari on verkkoluento, jota voit seurata kotikoneeltasi, läppäriltä, tabletilta tai vaikka älypuhelimelta. Seuraamiseen tarvitset toimivan, vähintään 10 Mb verkkoyhteyden.

Webinaarit keväällä 2023

Torstaina 16.2. Gluteenittomia tuotteita ammattikeittiöille
Gluteenittomien tuotteiden valmistajat esittelevät ammattikeittiöille suunnattuja tuotteitaan. Webinaarissa mukana olevat yritykset varmistuvat myöhemmin.

Ilmoittaudu Gluteenittomia tuotteita ammattikeittiöille -webinaariin

Tiistaina 4.4. Keliakian ja vilja-allergian ero? -Gluteeniton ei ole sama kuin vehnätön
Mitä eroa on keliakialla ja vilja-allergialla? Mitä yhteistä ja eroa on keliaakikon ja vilja-allergisen ruokavaliolla? Webinaarissa käydään läpi keliakian ja vilja-allergian eroja sekä niiden vaikutusta ruuanvalmistuksessa käytettäviin ja asiakkaalle tarjottaviin tuotteisiin.

Ilmoittaudu Keliakian ja vilja-allergian ero -webinaariin

Tiistaina 16.5. Näin onnistut gluteenittomassa hiivaleivonnassa
Mm. leivonnassa käytettävillä gluteenittomilla jauhoilla on vaikutusta lopputulokseen. Webinaarissa annetaan vinkkejä, joiden avulla gluteeniton hiivaleivonnainen onnistuu. Näin saat tarjolle tuoretta gluteenitonta leipää ja pullaa, jota gluteeniton asiakkaasi arvostaa.

Ilmoittaudu Näin onnistut gluteenittomassa hiivaleivonnassa -webinaariin

Webinaarit syksyllä 2023

Torstaina 7.9. Gluteeniton asiakas ravintolassa -Gluteenittomuuden ABC
Webinaarissa käydään läpi perusasioita gluteenittomasta ruokavaliosta ja keliakiasta. Mitä jokaisen ravitsemisalan ammattilaisen tulee tietää gluteenittomasta ruokavaliosta ja eri syistä, joiden vuoksi sitä noudatetaan? Miten tunnistaa gluteenitonta ruokavaliota noudattavalle asiakkaalle soveltuvat tuotteet ja raaka-aineet? Miten voi toimia niin, että ruoka säilyy gluteenittomana asiakkaalle asti?

Ilmoittaudu Gluteeniton asiakas ravintolassa -webinaariin

Torstaina 30.11. Asiakkaana gluteeniton vegaani ja kasvisruokailija
Webinaarissa käydään läpi eri kasvisruokavaliot ja kerrotaan maitoa ja lihaa korvaavista tuotteista, jotka ovat gluteenittomia sekä annetaan vinkkejä kananmunan korvaamiseen ruoanvalmistuksessa.

Ilmoittaudu Asiakkaana gluteeniton vegaani ja kasvisruokailija -webinaariin

Kerromme webinaareista myös uutiskirjeissä. Jos et vielä saa kuusi kertaa vuodessa ilmestyvää, ravitsemisalan ammattilaisten uutiskirjettä, tilaa se tästä: Uutiskirje ravitsemisalan ammattilaislle

Räätälöidyt koulutukset

Kiinnostaisiko yritystäsi koulutus gluteenittomuuteen liittyen? Keliakialiiton ammattilaiset auttavat!

Räätälöidään juuri teidän tarpeisiinne sopiva koulutuskokonaisuus. Järjestämme myös räätälöityjä koulutuksia etäyhteyksillä.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous koulutuksesta koulutus@keliakialiitto.fi.

Ravitsemisalan ammattilaisten koulutusilmoittautumisten, uutiskirjelistalle ilmoittautumisen ja ammattilaisille tehtyjen kyselyiden rekisteriseloste.