Ravitsemisalan ammattilaisten webinaarit eli verkkoluennot

Gluteenitonta ruokavaliota noudattaa keliaakikoiden lisäksi suuri joukko muita ihmisiä. Osalle ruokavalio on osa jonkun muun sairauden hoitoa, toiset taas kokevat gluteenittomuuden parantavan hyvinvointia ja tuovan hyvää oloa. Mitä tämä tarkoittaa ammattikeittiöiden arjessa? Pitääkö kaikkien kanssa olla yhtä tarkka? Miten jokaisen asiakkaan voi palvella hyvin?

Järjestämme aiheesta torstaina 3.9. klo 16 ravitsemisalan ammattilaisille suunnatun webinaarin teemalla
Erilaiset gluteenittomat asiakkaat. Webinaarin asiantuntijana toimii Keliakialiiton Horeca-asiantuntija Eija Lindberg. Ilmoittautumislomakkeella voit jo etukäteen lähettää kysymyksiä webinaarin teemasta. Yritämme vastata kaikkiin teemaan liittyviin kysymyksiin webinaarin aikana. Kysymyksiä voi esittää myös webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta.

Webinaari on verkkoluento, jota voit seurata älypuhelimesta, tabletista, läppäristä tai pöytäkoneesta verkkoyhteydellä ja se kestää 45 minuuttia. Asiantuntijan luentoon on varattu 20–30 minuuttia, minkä jälkeen asiantuntija vastaa osallistujien kysymyksiin.
Webinaari myös tallennetaan ja tallenne on katsottavissa kahden viikon ajan omaan sähköpostiin lähetettävän linkin kautta. Tallennelinkki lähetetään kaikille webinaariin ilmoittautuneille.

Ilmoittaudu webinaariin

Järjestämme syksyn aikana vielä kaksi ravitsemisalan ammattilaisille suunnattua webinaaria. Webinaarien ajankohdat selviävät myöhemmin. Seuraa verkkosivujamme.

Räätälöidyt koulutukset

Kiinnostaisiko yritystäsi koulutus gluteenittomuuteen liittyen? Keliakialiiton ammattilaiset auttavat!

Räätälöidään juuri teidän tarpeisiinne sopiva koulutuskokonaisuus.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous koulutuksesta koulutus@keliakialiitto.fi.

Ravitsemisalan ammattilaisten koulutusilmoittautumisten, uutiskirjelistalle ilmoittautumisen ja ammattilaisille tehtyjen kyselyiden rekisteriseloste.