Haemme joukkoomme vapaaehtoistoiminnan asiantuntijaa

Uutisen tyyppi: Uutinen

• Julkaistu
  • Teksti Keliakialiitto

Innostaako vapaaehtoisten tukeminen? Keliakialiitto etsii joukkoonsa uutta osaajaa tukemaan ja kehittämään järjestössä tehtävää vapaaehtoistyötä.

Vapaaehtoistoiminnan asiantuntijan työtehtäviin kuuluvat muun muassa:

• paikallisyhdistysten neuvominen ja tukeminen
  • erilaisten tukimateriaalien laatiminen vapaaehtoistoimijoille
  • kouluttaminen ja käytännön koulutusjärjestelyt
  • vapaaehtoisuudesta viestiminen
  • erilaiset järjestötoiminnan rutiinit

Kaikkea ei tarvitse osata valmiiksi, tärkeintä on positiivinen asenne ja motivaatio kehittyä omassa työssäsi.

Tehtävässä onnistumisessa auttavat:

• soveltuva tutkinto
  • hyvät vuorovaikutustaidot ja yhteistyökyky
  • hyvät digitaidot ja mielenkiintoa niiden kehittämiseen

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja innostavan työn mukavassa työyhteisössä, jossa on hyvä tekemisen meininki. Työpisteesi sijaitsee Keliakialiiton keskustoimistolla Tampereen keskustassa hyvien kulkuyhteyksien varressa. Tarjoamme joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn.

Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen. Työ sisältää jonkin verran matkustamista kotimaassa sekä ilta- ja viikonlopputöitä. Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Palkkauksen perustana on vaativuusryhmä 5. Tehtävässä on kolmen kuukauden koeaika. Aloittaminen 1.3. tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa kehittämis- ja seurantapäällikkö Sanna Arnala tiistasin 19.1., 26.1. ja 2.2. klo 11–12, puh. 03 2541 341.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus, ansioluettelo sekä linkki minuutin mittaiseen esittelyvideoon sähköpostitse osoitteeseen sanna.arnala(at)keliakialiitto.fi viimeistään 7.2. Kerro esittelyvideolla osaamisestasi tätä työtehtävää ajatellen. Otsikoi sähköposti ”Hakemus vapaaehtoistoiminnan asiantuntija”.

Keliakialiitto on 21 000 jäsenen potilas- ja edunvalvontajärjestö, jonka tavoite on parantaa keliaakikoiden ja muusta syystä gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvointia. Liittoon kuuluu 30 paikallista keliakiayhdistystä ympäri Suomen. Lisätietoja toiminnastamme: keliakialiitto.fi

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Evästeasetuksesi on tallennettu.