Keliakialiiton arpajaisilla tuetaan ravintoloiden tietämystä gluteenittomuudesta

Arpajaisten tuotto käytetään ravintoloiden ja kahviloiden ammattilaisten, terveydenhuollon ammattilaisten sekä päättäjien tietämyksen lisäämiseen gluteenittomasta ruokavaliosta. Jäsenille postitettavissa arvoissa on yhteensä yli 21 000 voittoa.

Päävoittona on Keliakialiiton kahden hengen gluteeniton jäsenmatka Itävaltaan. Arvontaan osallistuminen on vapaaehtoista.

Kaipaatko ruokalistoihin selkeitä merkintöjä? Uskallatko luottaa, että saamasi annos on varmasti gluteeniton?

Kahviloiden ja ravintoloiden gluteeniton tarjonta on parantunut Suomessa viime vuosina. Tietoa ja tarkkuutta gluteenittoman annoksen merkitsemiseen, valmistamiseen ja tarjoiluun tarvitaan kuitenkin yhä lisää. Keliakialiitto tukee tätä tietoutta tänä syksynä järjestettävien arpajaisten avulla.

Arvoissa yhteensä yli 21 000 voittoa

Keliakialiitto järjestää 16.9.2019‒‒15.3.2020 arpajaiset, joiden tuoton avulla pyritään lisäämään erityisesti kahviloiden ja ravintoloiden ammattilaisten tietämystä gluteenittomasta ruokavaliosta. Tuoton avulla lisätään myös terveydenhuollon ammattilaisten ja päättäjien keliakian ja gluteenittoman ruokavalion tietämystä.

Arvat lähetetään Keliakialiiton täysi-ikäisille, Suomessa asuville jäsenille 16.9. alkavalla viikolla. Kotiin postitse tulevan arpanipun hinta on 30 euroa.

Jokaisessa viiden arvan nipussa on keskimäärin yksi voitto. Päävoittona on Keliakialiiton kahden hengen gluteeniton jäsenmatka Itävaltaan. Arvoissa on yhteensä yli 21 000 voittoa.

Arpajaisiin osallistuminen on vapaaehtoista. Arvat voi halutessaan palauttaa mukana tulevalla kuorella, jonka postimaksu on maksettu. Mikäli palauttaminen on hankalaa, arvat voi myös hävittää.

Lisää arpoja voi ostaa verkkokaupan kautta täältä.

Kiitos tuestasi!

Tule mukaan tukemaan tärkeää työtä helpolla tavalla. Onnea arpajaisiin ja lämmin kiitos tuestasi!