Keliakialiitto hakee järjestöassistenttia

Uutisen tyyppi: Uutinen

Keliakialiitto hakee keskustoimistoonsa Tampereelle järjestöassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.9.2018–31.8.2019.

• Julkaistu
  • Teksti Keliakialiitto

Työpaikka kuuluu STEAn Paikka auki II -avustusohjelman piiriin. Hakijan tulee olla alle 30-vuotias ja työelämän ulkopuolella.

Järjestöassistentin työtehtävät koostuvat monipuolisista toimisto- ja asiakaspalvelutehtävistä. Niihin kuuluu esimerkiksi monistusta, kahvitusten järjestämistä, materiaalipakettien koontia, kokoustilavarauksia ja ilmoittautumisten vastaanottoa sekä kokousmuistioiden kirjoittamista. Asiakaspalvelua on puhelimitse, sähköpostitse ja kasvotusten. Tehtävät voivat vaihdella palkattavan henkilön mukaan.

Toivomme hakijalta innokkuutta tarttua rohkeasti erilaisiin työtehtäviin, tietotekniikkaosaamista ja asiakaspalveluhenkisyyttä. Arvostamme oma-aloitteisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja sujuvaa suomen kielen taitoa.

Työsuhteen ehdoissa noudatamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 1. Kyseessä on kokoaikatyö. Työhön kuuluu jonkin verran ilta- ja viikonlopputöitä sekä matkustamista kotimaassa. Työsuhteessa on kolmen kuukauden koeaika.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV tulee toimittaa 21.8.2018 klo 24 mennessä sähköpostilla osoitteeseen sanna.arnala@keliakialiitto.fi, aihe ”Hakemus järjestöassistentti”. Tehtävään liittyvät tiedustelut to 16.8. ja ma 20.8. klo 9–10 Sanna Arnala, p. 03 2541 326.

Keliakialiitto on valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka tavoitteena on edistää keliakiaa ja ihokeliakiaa sairastavien sekä muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvointia. Keliakialiitossa on yli 22 000 jäsentä. www.keliakialiitto.fi

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Evästeasetuksesi on tallennettu.