Osallistu keliakiaviikkoon yhdistysten kauppakierroksilla ja liiton somekanavissa!

Löydä gluteeniton tuote -teemaisen keliakiaviikon aikana 3.9.-9.9. keliakiayhdistykset järjestävät ympäri Suomen noin sata kauppakierrosta. Keliakialiiton somekanavissa on maanantaista perjantaihin käynnissä Löydä gluteeniton tuote -jahti, jossa osallistujien kesken arvotaan päivittäin maukkaita tuotepalkintoja.

Gluteenittomien tuotteiden löytäminen ruokakaupassa ei aina ole helppoa. Siksi otimmekin keliakiaviikon tavoitteeksi tänä vuonna kauppojen ja kuluttajien vuoropuhelun lisäämisen. Löydä gluteeniton tuote! -teemalla kulkevan viikon avulla pyrimme edistämään sitä, että gluteenitonta ruokavaliota noudattavat löytäisivät itselleen helposti sopivia tuotteita ruokakaupasta.

Osallistu kauppakierroksille

Keliakiayhdistykset järjestävät viikon aikan ympäri Suomea noin sata Löydä gluteeniton tuote -kauppakierrosta, joille kannattaa lähteä vaikka yhdessä kaverin kanssa. Monien kierrosten aikana kaupassa on tarjolla myös gluteenittomia maistiaisia tai tuotetarjouksia.
Löydä lähimmät kauppakierroksesi Keliakialiiton tapahtumakalenterista tai yhdistysten omilta verkkosivuilta ja somekanavista.

Voita somekilpailuissa tuotepalkintoja

Myös Facebookissa ja Instagramissa metsästetään tällä viikolla gluteenittomia tuotteita. Joka arkipäivä tarjolla on uusi kilpailu, jossa pyydämme teitä etsimään kaupasta tiettyyn tuoteryhmään kuuluvia gluteenittomia tuotteita ja jakamaan niistä kuvia. Tarkemmat ohjeet päivän kuvauskohteisiin ja kuvien jakamiseen löytyvät kunkin päivän kilpailupäivityksistä. Kuvia jakaneiden kesken arvomme herkullisia gluteenittomia tuotepaketteja!

Myös monissa kaupoissa on keliakiaviikolla tarjouksia gluteenittomista tuotteista. Muista tarkistaa ja hyödyntää oman kauppasi tarjoukset!