Osallistu kyselyyn Gluteenittomien tuotteiden hyllymerkinnöistä ja sijoittelusta kaupoissa

Tampereen ammattikorkeakoulun restonomiopiskelija Saana Kittamaa tekee Keliakialiiton toimeksiannosta opinnäytetyötä gluteenittomien tuotteiden merkitsemisestä ja sijoittelusta päivittäistavarakaupoissa. Työhön liittyvään kyselyyn voi vastata kuka tahansa, joka ostaa gluteenittomia tuotteita itselleen tai jollekin toiselle.

Vastaamalla kyselyyn voitte vaikuttaa ajankohtaiseen ja teitä koskettavaan asiaan. Kyselyyn pääsee vastaamaan tästä linkistä. Vastausaikaa on 2.2.2022 klo 23:59 asti. Kyselyyn vastaamiseen menee noin 5–10 minuuttia. Kyselylinkkiä on jaettu myös muualla.

Tutkimuksessa halutaan selvittää gluteenittomia tuotteita ostavien kuluttajien mielipiteitä koskien gluteenittomien tuotteiden hyllymerkintöjä ja sijoittelua päivittäistavarakaupoissa.

Tutkimuksessa ei kerätä henkilötietoja ja vastaukset julkaistaan kokonaistuloksina, joten vastauksia ei pystytä yhdistämään tiettyyn henkilöön. Kyselyn vastauksia käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti.

Kysely on tehty yhteistyössä Keliakialiiton kanssa. Keliakialiitto julkaisee tutkimuksen tuloksia verkkosivuillaan ja opinnäytetyö julkaistaan kokonaisuudessaan osoitteessa theseus.fi.

Kittamaa vastaa mielellään myös tutkimusta koskeviin lisäkysymyksiin, joita voi lähettää osoitteeseen: saana.kittamaa@tuni.fi

Vastaa kyselyyn tästä