Somevaikuttaja: kerro gluteenittomuudestasi tai keliakiastasi

Uutisen tyyppi: Uutinen

Keliakiaviikko 31.8.–6.9. murtaa gluteenittomuuteen liittyviä myyttejä.

• Julkaistu
  • Teksti Keliakialiitto

Somevaikuttaja, tubettaja, bloggaaja, tiktokkaaja, instagrammaaja: käytätkö gluteenitonta ruokavaliota?

Miten gluteenittomuus sujuu arjessasi? Mitä havaintoja olet tehnyt ruokavalion kanssa pärjäämisestä? Missä olet kokenut onnistumisenelämyksiä? Missä olet epäonnistunut ja mitä opit siitä? Miten keliakiasi oireili? Mitä ennakkoluuloja, myyttejä ja väärinkäsityksiä olet havainnut? Mitä haluaisit kaikkien tietävän gluteenittomasta ruokavaliosta?

Kerro parhaat vinkkisi gluteenittomasta arjesta!

Vuoden 2020 keliakiaviikko Gluteenitonta? Kyllä, kiitos! murtaa gluteenittomuuteen liittyviä myyttejä. Keliakia ja gluteenittomuus ovat vahvasti esillä 31.8.–6.9. vietettävällä viikolla Keliakialiiton ja keliakiayhdstysten somekanavilla ja verkkosivuilla.

Kirjoita, jaamme postauksesi!

Kirjoita, kuvaa ja someta omista kokemuksistasi. Lisää julkaisuun @keliakialiitto, #keliakiaviikko ja #gluteenitontakiitos. Linkin julkaisuun voi myös lähettää hanna.parviainen(at)keliakialiitto.fi. Kasaamme julkaisuista uutisen keliakiaviikon jälkeen sekä jaamme julkaisuja somekanavillamme.

Lue tästä lisää keliakiaviikosta: Keliakiaviikko murtaa gluteenittomuuteen liittyviä myyttejä.  Voit myös hyödyntää linkistä löytyviä myyttejä ja kirjoittaa niiden pohjalta kokemuksistasi.

Tule mukaan murtamaan myyttejä ja tekemään gluteenitonta ruokavaliota tutummaksi! Kiitos!

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Evästeasetuksesi on tallennettu.