Saat tänään (pe 15.2.) Keliakialiiton mobiilijäsenkortin latauslinkin puhelimeesi

Keliakialiitto on ottanut käyttöön mobiilijäsenkortin, joka tuo jäsenetumme ja muita arjen palveluita kätevästi suoraan puhelimeesi. Latauslinkki lähetetään tänään (15.2.2019) kaikille, jotka ovat maksaneet vuoden 2019 jäsenmaksun ja antaneet meille matkapuhelinnumeronsa.

Mobiilijäsenkortin latauslinkki tulee puhelimeesi tekstiviestillä lähettäjältä "Keliakialii". Linkki on henkilökohtainen, ja voit ladata sen kautta mobiilijäsenkortin vain yhteen matkapuhelimeen.

Mobiilijäsenkortin lataaminen edellyttää, että sinulla on älypuhelin, johon on mahdollista ladata sovelluksia.

Jos jokin asia sovelluksen lataamisessa mietityttää, voit etsiä vastausta ensin tältä sivulta.

Jos et löydä sivulta vastausta kysymykseesi, voit olla arkisin yhteydessä toimistoomme  (03) 2541 330 tai toimisto@keliakialiitto.fi.

Mitä teen, jos en saa latauslinkkiä?

Jos et saa tänään puhelimeesi tekstiviestillä latauslinkkiä, varmista, että olet maksanut tammikuussa tulleen jäsenmaksulaskusi ja antanut meille toimivan puhelinnumerosi.

Puhelinnumerotietosi tarkistat helpoiten kirjautumalla verkkosivuillemme etusivun oikeasta ylälaidasta ja siirtymällä samasta paikasta verkkoasiointiin. Voit päivittää puhelinnumerosi itse "Perustiedot"-kohdasta, jonka jälkeen saat latauslinkin puhelimeesi seuraavana arkipäivänä, jos myös jäsenmaksusi on kunnossa.

Jos jäsenmaksusi on ollut massalähetyspäivänä maksamatta, saat mobiilijäsenkortin latauslinkin puhelimeesi seuraavana päivänä siitä, kun maksu näkyy pankissa.

Näin hyödyt kortista

Mobiilijäsenkortista löydät Keliakialiiton ravintoloiden, kahviloiden, hotellien, optikkojen ja verkkokauppojen kanssa neuvottelemat jäsenedut. Niiden lisäksi mobiilijäsenkortin käyttäjille on tulossa kertakäyttöisiä, erityisen hyviä kuponkietuja.

Löydät mobiilijäsenkortista myös muun muassa suositut kielikäännöksemme, listauksia gluteenittomista tuotteista, reseptimme, liiton ja yhdistysten tapahtumatietoja sekä asiantuntijoidemme ja yhdistystemme yhteystietoja.